Tietokonegrafiikan kanssa työskentelevät tuntevat Bézier-käyrät. Erityisesti vektorigrafiikkaa piirrettäessä tulee monissa ohjelmistoissa törmänneeksi Bézier-käyriin. Bézier on nimensä mukaisesti käyrä ja siihen liittyy aimo annos matematiikkaakin. Käyrän lisäksi asetelmaan kuuluu aina vähintään kaksi pistettä, joiden väliin itse käyrä muodostuu. Bézier-käyrän lisäksi tunnetaan Bézier-pinta-alat, joilla kuvataan kolmiulotteisia pintoja. Matemaattisesti käyrät perustuvat Bernstein-polynomiin, jonka venäläinen ja myöhemmin neuvostoliittolainen matemaatikko Sergei Bernstein (1880-1968) kehitti jo 1900-luvun alussa. Grafiikkaan ja piirtämiseen käyrät ilmestyivät 1960-luvun alussa, kun ranskalainen Pierre Bézier (1910-1999) ryhtyi käyttämään algoritmia autonkorien suunnittelussa.
Tietokoneohjelmilla käyrien piirtäminen käy helposti ja pienen totuttelun jälkeen niillä syntyy nopeasti näyttäviä kaarevia ja pyöreän pehmeitä grafiikoita. Jos Bézier-kurvien piirtäminen tuntuu kuitenkin vaikealta, löytyy niiden harjoitteluun luonnollisesti sivusto netistä. The Bézier Game -sivustolla voi ensin katsoa, miten käyrä pitäisi piirtää ja sitten itse harjoitella sen toistamista. Aluksi piirtäminen on helppoa, mutta harjoitukset muuttuvat toinen toistaan vaativammiksi. Sivuston toimintojen käyttö on suhteellisen suoraviivaista ja käyrienkin piirtely alkaa luonnistua lyhyen harjoittelun jälkeen.