Syksy on teemaostospäivien sesonkiaikaa. Monet tavaratalot ja kauppakeskukset mainostavat nyt kilvan markkinoitaan ja ostospäiviään. Vastikään postiluukusta tuli Sokoksen 3+1 päivää katalogi ja pian sen jälkeen on vuorossa Stockmannin Hullut Päivät. Helsingin Kampin ostoskeskuksessa on niin ikään meneillään Kampituspäivät. Melkein jokaisella ostospäiväkampanjalla on jokin yksilöivä nimi, mikä onkin tärkeää markkinoinnissa. Tuoteluetteloiden ja asiakaslehtien kuihtuvaan joukkoon ilmestyi hiljattain Stockmann-tavarataloketjun Stockmann Magazine. Kotiin jaettavat postitukset ovat vähentyneet, enkä ole enää aikoihin saanut Stockan kuukausikatalogia tai muutakaan mainospostia. Uusin Stockmannin lehti jatkaa tutulla formaatilla eli runsaalla kuvituksella ja tuote-esittelyillä. Mainoslehti on tehty suuren maailman tyyliin. Sivuja hallitsevat isot ja värikkäät kuvat sekä tietysti muotiin, kauneuteen, ruokaan, sisustukseen ja yleisesti elämäntapaan liittyvät tuotteet. Makasiinista ei jää epäselväksi, että Stockmann on yksi muodin ykköspaikoista kaupungissa. Kuluttajalle riittää tarjontaa syksyn monissa shoppailuteemoissa.
Syysshoppailut
Julkaistu keskiviikkona 27.9.2017 klo 18:09 Lehdet-luokassa avainsanoilla markkinointi ja shoppailu.
- Edellinen
- Kiertoradat - osa 1